2010-08-30



JAAA nu såå så har jag hittat min kalender. Det är inte bra att byta väska bara sådär ;) Men den kom fram endå :)
Måndag idag och det har rullat på rätt så bra. Individuella valet började ju idag och jag har ju då Massage,men det läskiga va att jag inte stod med på listan och lärarn mena på att jag inte skulle vara där. Men jag har ju liksom valt samma sak som 2 andra i min klass :S Aja, lustigt det där. Vi hade lite ansikts massage, eller asså det är inte massage, det är berörning. Men det va skönt det med ;)



En sak till. När jag hoppade av bussen idag för att hoppa på min cykel o cykla hem så cyklade jag ju på vägen (högersidan) Men sen så ska jag ju svänga vänster för att komma ner på rätt gata. Då möter jag en bil som liksom kör mot mig. Så jag ..bromsa liksom in, sen cykla jag förbi och gubben eller rättare sagt gubbjäveln drar ner rutan och säger cykla på rätt sida. Men hallå jag måste väll få svänga först. Asså idioter som inte kan.. Aaa vet i fan . Blev skit irreterad!!!!! Bajs gubbe,,, BLÄÄÄÄ

Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0