Argbigga

Ååå vilken dag det har varit. Klockan 8 imorse så kom mamma in och väckte mig o sa att mitt pass kanske har gått ut. Eller det står på passet att det går ut 1/11 men saken är att passet måste vara giltigt 6 månader efter att man har kommit hem från sin resa. Det gör ju då inte mitt, så därför kan jag inte använda det till Turkiet. Men vi åkte in till polisen och fråga och dom säger att vi ska kontakta resebolaget. Så vi åkte in till stan. Och det va så som mamma trodde. Så vi åker tillbaka till polisen igen och hämtar papper där mamma och pappa ska skriva under att jag måste göra ett provisoriskt pass. Men saken är det att vi inte kan göra det på polisen här i stan , utan vi får sitta o åka till Nyköping och betala 980 spänn för det där kortet. Så mamma blev tjurig för att hon fick sitta o åka dit bara för att skriva under vilket gjorde att jag blev tjurig på henne och ingen sa något på både dit och hem resan. Morfar försökte lättna upp stämningen men lyckades inte.
Jävla morsor som ska bli så jävla tjuriga hela tiden.

Nu har jag fått skriva av mig lite, så nu känns det lite bättre. Eller?


Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0