Sunshine



Hejsan svejsan bloggen. Nu var det ett tag sen, jag var ju så himla bra där ett tag ;) Men i alla fall. Veckan som gått hittills har varit mega slapp, på 2 dagar så har vi haft 1 lektion då vi bara pratade om alkohol,,,Nice !!!
Och idag när jag ringde mamma så hade hon precis varit på ticknet och beställt en resa till Turkiet i 2 veckor. Men dock utan mig :( hon skyllde på att jag kanske har sommarjobb i sommar, men hallå liksom ;)
Men isället så kan man ju ha en himla kul här hemma när man har huset för sig själv, höhö.. Tänker vi på samma sak? Jag tror det B2, Men men, skämt o sido.  Nu tänkte jag plugga lite inför förhöret på måndag morgon, Ha en trevlig helg hörrni  byebye


Puss / J

Kommentarer
Postat av: erika <3

vad är det för förhör!! :O

2010-09-10 @ 22:50:34
URL: http://smileforthecam.blogg.se/
Postat av: Josse

Iv- valet ;)

2010-09-11 @ 20:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0