you´re always on my mind



Halloj, idag har jag haft studiedag och den har jag spenderat hemma hos mormor och morfar (dom bjöd på mat) där kollade jag på massa gamla bilder från när mormor och morfar var unga,när mina mamma var liten osv. Bilden ovan är mormor och morfars bröllpsbild. Där va hon 18 år, och det är ju som om jag skulle gifta mig i år,haha (och det är väl en jädra tur att jag inte gör det).
Sedan åkte jag, Jenny, mamma och mormor och tränade på friskis. Äntligen har jag fått iväg mamma dit och nu har även mormor köpt sig ett kort ;) Lysande jöh ;)
Nu vankas det snart mat, sedan duschen och soffan antar jag (som vanligt) eller sängen.

Jag säger godnatt redan nu såå, Godnatt :)

Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0