Hej hej träningsvärk

Som ni kanske vet så har jag äntligen skaffat mig ett Gym-kort på friskis :) och jag var och tränade för första gången med Therese idag & jag känner redan av träningsvärken höhö.. Imorron blir det mer träning efter skolan fast med Magdis :)

Är det någon som vet hur ofta man ska styrketräna? Kan det bli någon motsatt effekt om man tränar för mycket?
Det kan det väl inte göra.. eller?

Imorron är det fredag, skönt :) och vi har redan gått i skolan i 1 vecka :O Men som sagt , tiden går fort när man har roligt. 

Just nu väntar jag på mat, är svin hungrig. Sen blir det att titta på LHC matchen. Sen är klockan mycket då det är dags för mig att sova :)


Puss// J

 


Kommentarer
Postat av: Nadja

Du måste ha minst en vilodag mellan träningspassen, annars får ju inte musklerna vila och då blir man inte starkare :P

2011-01-14 @ 21:57:18
URL: http://NadjaLaurell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0