You know I'd do anything for ya



Hej allihopa, tänkte bara skriva att jag lever (trots att skolan har börjat) Ne men ska inte klaga,vi har det lugnt än så länge. Men hade hellre haft längre lov såklart :)
Vad har hänt i mitt liv då? Vilken bra fråga jag ställer till mig själv, kan ju knappt besvara den. Men som ni ser på bilden så har jag iaf spelat LM, det gick faktiskt bra :) Vi kom 3:a typ, man kan säga att vi gjorde det, det blev egentligen ingen brons match, men dom vi skulle ha mött där va Sturefors och dom vann ju vi mot så man kan ju säga att vi kom 3:a :)
Sen så har jag träffat mina underbara vänner, Magda,Th,Lina och Emma :D <3 Det händer inte allt för ofta att vi alla träffas,vilket jag tycker vi ska bli betydligt bättre på. Det kanske ska bli allas nyårslöfte ;) på tal om det, har ni något nyårslöfte?
Jag har iaf 2. Jag ska äta mindre onyttigheter (vilket jag nästan alltid har som ett nyårslöfte och varje år går det skit) och att börja träna. Jag har äntligen köpt mig ett gymkort så nu jäklar :)

Ska försöka att skriva nåt inlägg någon gång i veckan sisodär. Det var ett tag sen man alltid satt o skrev här på bloggen, men det var då och nu är det nu.

puss och hej på er mina gamla goa vänner :) :)


Puss / J

Kommentarer
Postat av: lina

haha Jaa, jag håller med dig! Vi borde ha det som nyårslöfte :D<33

2011-01-14 @ 11:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0